راهنمای ثبت تیکت در پنل ستون
ستون این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند درخواستهای خود را در هر ساعتی از شبانه روز از طریق کانال اختصاصی پشتیبانی اعلام نمایند.
چنانچه درخواست شما در کانال اختصاصی پشتیبانی مطرح شود همکاران ستون به صورت ۲۴/۷ آن را دریافت کرده و پس از بررسی و هماهنگی با شما، درخواستها را اولویتبندی و به آنها رسیدگی خواهند کرد.
SLA Check Request: در صورت بروز اختلال روی سرویسها و نقض SLA سرویس، حتما درخواست خود را در این بخش، به صورت تیکت ثبت کنید. دقت داشته باشید ثبت این تیکت نیازمند ارائهی مستندات و توضیح مربوط به اختلال است.