راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی در ستون

با شروع به استفاده از سرویس‌های ستون، یک کانال اختصاصی پشتیبانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که امکان طرح و پیگیری مسائل مرتبط با سرویس‌های ستون به صورت شبانه‌روزی برای شما وجود خواهد داشت.

برای تمامی درخواست‌های پشتیبانی خود (به جز )، لطفا از این کانال اختصاصی با ما در ارتباط باشید.

ستون این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند درخواست‌های خود را در هر ساعتی از شبانه‌ روز از طریق کانال اختصاصی پشتیبانی اعلام نمایند.

چنانچه درخواست شما در کانال اختصاصی پشتیبانی مطرح شود همکاران ستون به صورت ۲۴/۷ آن را دریافت کرده و پس از بررسی و هماهنگی با شما، درخواست‌ها را اولویت‌بندی و به آن‌ها رسیدگی خواهند کرد.

در صورت بروز اختلال روی سرویس‌ها و نقض SLA سرویس، می‌توانید با ارسال ایمیل به نشانی sla@sotoon.ir این مورد را به ما اعلام کنید.

موارد مهم:

  • ایمیل شما باید شامل زمان و نوع اختلالی باشد که منجر به کاهش سطح کیفیت سرویس شما شده است.
  • لطفا در نظر داشته باشید، حتما هر گونه مستنداتی که نشان‌دهنده اختلال و کاهش سطح کیفیت سرویس است را در ایمیل ارسالی خود ضمیمه بفرمایید.
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید

sotoon

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است. © ۱۴۰۳ ستون/ شرکت رایانش ابری واحد هزاردستان