افزودن کاربر-سرویس به فضای کاری

شما در صورتی می‌توانید یک کاربر-سرویس را به یک فضای کاری اضافه کنید که در آن فضای کاری نقش workspace master داشته باشید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

۱- پس از ورود به پنل کاربری ستون، روی بخش انتخاب فضای کاری کلیک کنید.

۲- در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیستی از فضاهای کاری که در آن عضو هستید را ببینید.

۳- فضای کاری مورد نظر را از لیست انتخاب کرده یا اینکه نام آن را در نوار جستجوی همین پنجره وارد کرده و سپس انتخاب کنید.

choosing-workspace.PNG

۴- پس از انتخاب فضای کاری، وارد سرویس IAM شوید.

entering-bepa.PNG

۵- از منوی دسته‌بندی گزینه‌ی کاربر-سرویس‌ها را انتخاب کنید. از آن‌جایی که شما در نقش workspace master هستید می‌توانید نام همه‌ی کاربر-سرویس‌های این فضای کاری را ببینید.

لیست کاربر سرویس برای اضافه کردن کاربر سرویس.PNG

۶- برای ایجاد یک کاربر-سرویس جدید در این فضای کاری، روی دکمه‌ی ساخت کاربر-سرویس کلیک کنید.

دکمه‌ی ساخت کاربر-سرویس.PNG

۷- در صفحه‌ی باز شده ابتدا لازم است یک نام برای کاربر-سرویس وارد کنید.

۸- در صورت نیاز می‌توانید در قسمت توضیحات، درباره‌ی کاربر-سرویس توضیح مختصری بنویسید.

صفحه ساخت کاربر-سرویس.PNG

پس از کلیک روی دکمه‌ی تایید، در صورت تمایل می‌توانید نقش‌های مورد نظر را به این کاربر-سرویس اختصاص دهید.

۹- از لیست نقش‌ها، نقش مورد نظر برای کاربر-سرویس را انتخاب کنید.

۱۰- با کلیک روی دکمه‌ی انتخاب نقش جدید می‌توانید نقش‌های بیشتری را به کاربر-سرویس اختصاص دهید.

نقش به کاربر-سرویس.PNG

پس از کلیک روی دکمه‌ی تایید، کاربر-سرویس جدید به لیست کاربر-سرویس‌ها اضافه می‌شود.

نکته: امکان اختصاص نقش به کاربر-سرویس، پس از ایجاد آن هم وجود دارد. پس در صورتی که نقشی را فراموش کردید نگران باشید. با استفاده از این راهنما، می‌توانید نقش‌های بیشتری را به کاربر-سرویس اختصاص دهید.

آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید