افزودن کاربر-سرویس به فضای کاری

شما در صورتی می‌توانید یک یا چند کاربر-سرویس را به یک فضای کاری اضافه کنید که در آن فضای کاری نقش workspace-admin داشته باشید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

۱- پس از ورود به پنل کاربری ستون، روی بخش انتخاب فضای کاری کلیک کنید.

۲- در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیستی از فضاهای کاری که در آن عضو هستید را ببینید.

۳- فضای کاری مورد نظر که در آن نقش workspace-admin دارید را از لیست انتخاب کرده یا اینکه نام آن را در نوار جستجوی همین پنجره وارد کرده و سپس انتخاب کنید.

w11

۴- وارد سرویس مدیریت دسترسی (IAM) شوید و از منوی سمت راست، گزینه‌ی کاربر-سرویس‌ها را انتخاب کنید.

۵- روی دکمه‌ی افزودن کاربر-سرویس کلیک کنید.

۶- در پنجره‌ی باز شده نام مورد نظر خود برای کاربر-سرویس جدید را وارد کنید. در این قسمت می‌توانید به دلخواه توضیحاتی درباره‌ی این کاربر-سرویس اضافه کنید.

user-service-name

۷- این مرحله اختیاری است. در این قسمت می‌توانید کاربر-سرویس جدید را به یک گروه اضافه کنید. هم‌چنین می‌توانید در این قسمت یک نقش را هم از بین نقش‌های موجود انتخاب کرده و به کاربر-سرویس اضافه شده اختصاص دهید. اما در صورت تمایل می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی انصراف، از این مرحله بگذرید.

w12

در نهایت نام کاربر-سرویسی که اضافه کرده‌اید به لیست کاربر-سرویس‌ها افزوده شده و می‌توانید نقش‌های آن‌ را هم ببینید.

آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید

sotoon

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است. © ۱۴۰۳ ستون/ شرکت رایانش ابری واحد هزاردستان