افزودن کاربر-سرویس به فضای کاری

توجه: برای اضافه کردن یک کاربر به فضای کاری، باید در فضای کاری مورد نظر خود نقش workspace-admin داشته باشید.

مراحل انجام کار:

۱. پس از ورود به پنل کاربری ستون، به سرویس مدیریت دسترسی (IAM) وارد شوید.

۲. از منوی سمت راست، گزینه کاربر-سرویس‌ها را انتخاب کنید.

۳. روی دکمه افزودن کاربر-سرویس کلیک کنید.

۴. در پنجره باز شده نام مورد نظر خود برای کاربر-سرویس جدید را وارد کنید.

در این بخش می‌توانید به دلخواه و متناسب با نیاز خود، توضیحات مربوط به کاربر-سرویس را وارد کنید. این اطلاعات در لیست کاربر-سرویس‌ها به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید از آن برای به خاطر سپردن موارد استفاده و... کاربر سرویس استفاده کنید.

۵. در این مرحله که اختیاری است، می‌توانید کاربر-سرویس را به یک گروه اضافه کنید یا به آن نقش اختصاص دهید. در صورت تمایل می‌توانید با زدن دکمه انصراف از این مرحله عبور کنید.

پس از تایید و پایان این مرحله، اطلاعات کاربر-سرویس در لیست کاربر-سرویس‌ها افزوده شده و با کلیک روی هر کاربر-سرویس می‌توانید اطلاعات آن را مشاهده کنید.

موارد مهم:

  • قبل از اضافه کردن کاربر-سرویس، مطمئن شوید که به آن نیاز دارید.
  • نقش هر کاربر-سرویس، میزان دسترسی به منابع را مشخص می‌کند. برای حفظ امنیت، حتما دسترسی متناسب با نیاز را اختصاص دهید.
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید

sotoon

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است. © ۱۴۰۳ ستون/ شرکت رایانش ابری واحد هزاردستان