افزودن کاربر-سرویس به فضای کاری
توجه: برای اضافه کردن یک کاربر به فضای کاری، باید در فضای کاری مورد نظر خود نقش workspace-admin داشته باشید.
مراحل انجام کار:
۱. پس از ورود به پنل کاربری ستون، به سرویس مدیریت دسترسی (IAM) وارد شوید.
۲. از منوی سمت راست، گزینه کاربر-سرویسها را انتخاب کنید.
۳. روی دکمه افزودن کاربر-سرویس کلیک کنید.
۴. در پنجره باز شده نام مورد نظر خود برای کاربر-سرویس جدید را وارد کنید.
در این بخش میتوانید به دلخواه و متناسب با نیاز خود، توضیحات مربوط به کاربر-سرویس را وارد کنید. این اطلاعات در لیست کاربر-سرویسها به شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید از آن برای به خاطر سپردن موارد استفاده و... کاربر سرویس استفاده کنید.
۵. در این مرحله که اختیاری است، میتوانید کاربر-سرویس را به یک گروه اضافه کنید یا به آن نقش اختصاص دهید. در صورت تمایل میتوانید با زدن دکمه انصراف از این مرحله عبور کنید.
پس از تایید و پایان این مرحله، اطلاعات کاربر-سرویس در لیست کاربر-سرویسها افزوده شده و با کلیک روی هر کاربر-سرویس میتوانید اطلاعات آن را مشاهده کنید.
موارد مهم:
- قبل از اضافه کردن کاربر-سرویس، مطمئن شوید که به آن نیاز دارید.
- نقش هر کاربر-سرویس، میزان دسترسی به منابع را مشخص میکند. برای حفظ امنیت، حتما دسترسی متناسب با نیاز را اختصاص دهید.