افزودن کاربر به فضای کاری

شما در صورتی می‌توانید کاربری را به یک فضای کاری اضافه کنید که در آن فضای کاری نقش workspace-admin داشته باشید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

۱- پس از ورود به پنل کاربری ستون، روی بخش انتخاب فضای کاری کلیک کنید.

۲- در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیستی از فضاهای کاری که در آن عضو هستید را ببینید.

۳- فضای کاری مورد نظر که در آن نقش workspace-admin دارید را از لیست انتخاب کرده یا اینکه نام آن را در نوار جستجوی همین پنجره وارد کرده و سپس انتخاب کنید.

w8

۴- وارد سرویس مدیریت دسترسی (IAM) شوید و از منوی سمت راست، گزینه‌ی کاربرها را انتخاب کنید.

۵- روی دکمه‌ی افزودن کاربر کلیک کنید.

۶- در پنجره‌ی باز شده، آدرس ایمیل کاربر یا کاربرهای مورد نظر را وارد کرده و پس از هر آدرس ایمیل کلید enter را فشار دهید.

email

۷- این مرحله اختیاری است. در این قسمت می‌توانید کاربر یا کاربرها را به یک گروه اضافه کنید. هم‌چنین می‌توانید در این قسمت یک نقش را هم از بین نقش‌های موجود انتخاب کرده و به کاربر یا کاربرهای اضافه شده اختصاص دهید. اما در صورت تمایل می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی رد کردن، از این مرحله بگذرید.

naghsh-gorooh

در نهایت نام کاربر یا کاربرهایی که اضافه کرده‌اید به لیست کاربرها افزوده شده و می‌توانید نقش‌ها یا گروه‌های آن‌ها را هم ببینید.

آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید