افزودن کاربر به فضای کاری

توجه: برای اضافه کردن یک کاربر به فضای کاری، باید در فضای کاری مورد نظر خود نقش workspace-admin داشته باشید.

مراحل انجام کار:

۱. پس از ورود به پنل کاربری ستون، به سرویس مدیریت دسترسی (IAM) وارد شوید.

۲. در این صفحه روی دکمه افزودن کاربر کلیک کنید.

۳. در پنجره باز شده، آدرس ایمیل کاربر یا کاربرهای مورد نظر را وارد کنید.

شما می‌توانید یک یا چند کاربر را در این مرحله به فضای کاری خود اضافه کنید. برای افزودن هر ایمیل حتما پس از وارد کردن آن، کلید Enter را فشار دهید.

۴. در این قسمت می‌توانید کاربران را به یک گروه اضافه کنید یا یک نقش خاص را به آن‌ها اختصاص دهید. این مرحله اختیاری است و در صورت تمایل می‌توانید با کلیک روی دکمه رد کردن، از این مرحله بگذرید.

پس از تایید و پایان این مرحله، اطلاعات اعضایی که اضافه کرده‌اید به لیست کاربران افزوده شده و با کلیک روی هر کاربر می‌توانید نقش‌ها و گروه‌های آنها را مشاهده کنید.

موارد مهم:

  • از صحت اطلاعات وارد شده کاربر (ایمیل) اطمینان حاصل کنید.
  • نقش هر کاربر، میزان دسترسی به منابع را مشخص می‌کند. برای حفظ امنیت، حتما دسترسی متناسب با نیاز را اختصاص دهید.
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید

sotoon

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است. © ۱۴۰۳ ستون/ شرکت رایانش ابری واحد هزاردستان