افزودن کاربر به فضای کاری

شما در صورتی می‌توانید کاربری را به یک فضای کاری اضافه کنید که در آن فضای کاری نقش workspace master داشته باشید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

۱- پس از ورود به پنل کاربری ستون، روی بخش انتخاب فضای کاری کلیک کنید.

۲- در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیستی از فضاهای کاری که در آن عضو هستید را ببینید.

۳- فضای کاری مورد نظر را از لیست انتخاب کرده یا اینکه نام آن را در نوار جستجوی همین پنجره وارد کرده و سپس انتخاب کنید.

choosing-workspace.PNG

۴- پس از انتخاب فضای کاری، وارد سرویس IAM شوید.

entering-bepa.PNG

۵- از منوی دسته‌بندی گزینه‌ی کاربرها را انتخاب کنید. از آن‌جایی که شما در نقش workspace master هستید می‌توانید نام همه‌ی کاربران این فضای کاری را ببینید.

لیست کاربرها.PNG

۶- روی دکمه‌ی افزودن کاربر کلیک کنید.

۷- در پنجره‌ی باز شده باید آدرس ایمیل کاربر مورد نظر را وارد کنید.

پس از تایید، کاربر مورد نظر به فضای کاری اضافه خواهد شد.

افزودن کاربر به ورک اسپیس.PNG
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید