اختصاص یا حذف نقش برای تعدادی کاربر

وقتی یک نقش را به یک گروه اختصاص می‌دهید، در واقع همه‌ی کاربران یا کاربر-سرویس‌های عضو آن گروه، این نقش را خواهند داشت. و در صورتی که نقشی را از یک گروه حذف کنید، در واقع آن نقش را از همه‌ی اعضای گروه گرفته‌اید. پس برای حل این مساله، ابتدا کاربران مورد نظر خود را در یکگروه کاربری قرار دهید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

۱- در قسمت گروه‌های کاربری روی نام گروه مورد نظر کلیک کرده و وارد پنل گروه شوید.

adding-user-to-groupe.PNG

۲- روی سربرگ نقش‌ها کلیک کنید.

۳- روی دکمه‌ی اختصاص دادن نقش کلیک کنید.

اختصاص نقش به گروه.PNG

۴- در پنجره‌ی باز شده، می‌توانید نقش‌های مورد نظر برای گروه را انتخاب و اضافه کنید.

۵- با کلیک روی دکمه‌ی انتخاب نقش جدید می‌توانید نقش‌های بیشتری را به گروه اضافه کنید.

۶- با کلیک روی دکمه‌ی تایید، نقش‌ها به لیست اضافه می‌شوند.

پنجره اختصاص نقش.PNG

برای حذف یک نقش از یک گروه، کافی است روی دکمه‌ی حذف مقابل نام آن نقش کلیک کنید.

حذف نقش از گروه.PNG
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید