مدیریت سطح دسترسی چند کاربر در قالب یک گروه

زمانی که یک کاربر یا کاربر-سرویس را به گروهی اضافه می‌کنید، همه‌ی نقش‌های ز مخصوص آن گروه به صورت خودکار به کاربر هم اختصاص می‌یابند. پس به جای تخصیص نقش‌های کاربران به صورت تک‌تک می‌توانید همه‌ی آن‌ها را در یک گروه قرار داده و نقش‌ها را به گروه اختصاص دهید. هم‌چنین ساده‌ترین راه برای گرفتن نقش‌های یک کاربر، حذف آن کاربر از همه‌ی گروه‌هایی است که در آن‌ها عضو بوده است.

۱- در قسمت گروه‌های کاربری روی نام گروه مورد نظر کلیک کرده و وارد پنل گروه شوید.

adding-user-to-groupe.PNG

۲- اگر می‌خواهید یک یا چند کاربر را به گروه اضافه کنید، در پنل مربوط به گروه، وارد سربرگ کاربرها شوید. (برای اضافه کردن کاربر-سرویس باید سربرگ کاربرهای سرویس را انتخاب کنید.)

۳- روی دکمه‌ی اختصاص دادن کاربر کلیک کنید. (برای اضافه کردن کاربر-سرویس باید دکمه‌ی اختصاص دادن کاربر سرویس را انتخاب کنید.)

add-user-button-group.PNG

۴- در پنجره‌ی باز شده باید نام کاربر را از لیست موجود انتخاب کرده و روی دکمه‌ی تأیید کلیک کنید.

کاربر (کاربر-سرویس) جدید به لیست کاربرها (کاربرهای سرویس) اضافه می‌شود.

در صورتی که بخواهید یک کاربر یا کاربر-سرویس را از گروه حذف کنید، کافی است روی دکمه‌ی حذف مقابل نام آن کلیک کنید.

حذف کاربر از گروه.PNG
آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

با نظر دادن به بهبود کیفیت مستندات کمک کنید